Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací | |
Kategorie
Případné reklamace vyřídíme v souladu platnými právními předpisy.
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není u výrobku
uvedeno jinak.
Výrobek byl poškozen při přepravě
(Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem.
Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném
poškození neprodleně informovat prodejce).
Výrobek byl poškozen neodbornou instalací nebo zacházením a obsluhou prováděnou
v rozporu s uživatelskou příručkou (pokud u výrobku existuje).
Výrobek byl používán v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům
uvedeným v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
Výrobek byl poškozen působením živlů.
Výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s
podmínkami uvedenými v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
Vyplňte reklamační protokol. Zde: Závitníky a závitová očka, nebo pro ostatní výrobky.
Informujte nás o reklamaci e-mailem.
Zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu.
Do zásilky uveďte důvod reklamace a přiložte kopii daňového dokladu a vyplněný reklamační protokol.
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od nahlášení reklamace.
Napište nám
Naše zákaznícka linka je k dispozici od 9:00 do 17:00
Telefon:+420 777 963 509
Kontakt na naši zákaznickou linku