Reklamační řád


Případné reklamace vyřídíme v souladu platnými právními předpisy.
 
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není u výrobku 
uvedeno jinak.



Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud:

  1. Výrobek byl poškozen při přepravě 
    (Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. 
    Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném 
    poškození neprodleně informovat prodejce).

  2. Výrobek byl poškozen neodbornou instalací nebo zacházením a obsluhou prováděnou 
    v rozporu s uživatelskou příručkou (pokud u výrobku existuje).

  3. Výrobek byl používán v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům 
    uvedeným v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).

  4. Výrobek byl poškozen působením živlů.

  5. Výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s 
    podmínkami uvedenými v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).


Postup při reklamaci:

  1.  Vyplňte reklamační protokol. Zde: Závitníky a závitové očka, nebo pro ostatní výrobky.

  2. Informujte nás o reklamaci e-mailem. 

  3. Zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu.

  4. Do zásilky uveďte důvod reklamace a přiložte kopii daňového dokladu a vyplněný reklamační protokol.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od nahlášení reklamace.







Napište nám

Naše zákaznícka linka je k dispozici od 9:00 do 17:00

Telefon:+420 777 963 509

Kontakt na naši zákaznickou linku

Odběr novinek